Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تابش: باید از احمدی نژاد به دلیل برگزاری انتخابات خوب و شایسته تشکر کرد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 04 تیر 1392 ساعت 17:07 بازدیدها:1922 مرتبه

تابش در گفت‌وگو با فارس:
باید از احمدی‌نژاد به دلیل برگزاری انتخابات خوب و شایسته تشکر کرد
عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به منزله دو بازو هستند و می‌توانند نقش مکملی در سطح کلان کشور و در کابینه دولت یازدهم ایفا کنند، گفت: باید از محمود احمدی‌نژاد به دلیل برگزاری انتخابات خوب و شایسته تشکر کرد.


 
محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد آرایش سیاسی کابینه یازدهم اظهار داشت: در هر صورت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به منزله دو بال انقلاب اسلامی هستند و منش آقای روحانی نیز استفاده از همه نیروهای انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: این دو بازو یعنی اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌توانند نقش مکمل هم در انجام مسئولیت‌ها و تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم در سطح کلان و در کابینه یازدهم را ایفا کنند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس تصریح کرد: آقایان هاشمی و خاتمی نقش خود را در انتخابات با تشویق مردم و حضور در انتخابات رقم زدند و به نظر  اینجانب باید از محمود احمدی‌نژاد به دلیل برگزاری انتخابات خوب و شایسته تشکر کرد.

تابش اظهار امیدواری کرد: انشاءالله در تداوم راهی که دولت تدبیر و امید دکتر روحانی می‌خواهد انجام دهد و آن مطالبات و خواسته‌های مردم به شمار می‌آید، آقایان خاتمی، هاشمی و احمدی‌نژاد کمک‌‌کار این دولت باشند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4088امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8324این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5246این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19987733کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 449 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.166.180
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403