Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آیت الله مکارم شیرازی : انتخاب روحانی نشانگر اعتماد مردم به روحانیت است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 02 تیر 1392 ساعت 10:07 بازدیدها:1651 مرتبه

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: انتخاب روحانی نشانگر اعتماد مردم به روحانیت است.

 آیت الله مکارم شیرازی گفت: امروز یکی از مشکلات اساسی اقتصاد و تورم است، اما نباید از برطرف نمودن مشکلات فرهنگی در کنار مشکلات اقتصادی غافل شد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله مکارم شیرازی روز شنبه در دیدار با اعضای هیات نمایندگی رییس‌جمهور منتخب، با اشاره به مساله انتخابات و برگزاری باشکوه آن اظهار کرد: پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمن و تحریکات داخلی، همه نگران بودند ولی بحمد‌الله این انتخابات بدون عوارض و آسیبی برگزار شد.

وی با بیان این‌که «از نظر حضور و انتخاب نامزد ریاست‌جمهوری، شاید در این شرایط بهتر از این نمی‌شد» ادامه داد: جا دارد از کسانی که در این عرصه در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تلاش کرده‌اند، قدردانی نمود.

آیت‌الله مکارم شیرازی شکرگزاری عملی این نعمت بزرگ الهی را ضروری دانست و گفت: رییس‌جمهور منتخب نزدیک به 50 درصد آرای کل را به دست آورده‌اند، از این رو باید در مدیریت‌ها، استانداردها، رعایت این تناسب شود.

این مرجع تقلید در ادامه در تبیین برخی مشکلات جامعه و ضرورت توجه مسوولان به آن گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات جامعه، انسجام داخلی بود که با برگزاری باشکوه انتخابات و آرام بودن ایام بعد از آن، این مسئله محقق شد.

وی در ادامه به انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رییس‌جمور منتخب اشاره کرد و گفت:‌ از سخنانی که ایشان بعد از انتخابشان داشتند، احساس کردم واقعاً‌ فردی معتدل و هوشیار هستد که تلاش دارند همگان را جذب و آشتی دهند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این‌که «در حضور حداکثری مردم و انتخاب رییس‌جمهور، اجماع خوبی شد و ما نیز آن را به سهم خود تأیید می‌کنیم» ادامه داد: دولت جدید باید توجه داشته باشد که مشکلات اقتصادی فراوانی در جامعه وجود دارد که لازم است بدون تند‌روی‌ها و افراطی‌گری‌ها که بعضا هم در میان اصلاح‌طلبان و هم در میان اصولگرایان وجود دارد، آنها را برطرف سازند.

این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که «مسائل و مشکلات فرهنگی نباید مورد بی توجهی دولت آینده قرار گیرد» افزود: امروز یکی از مشکلات اساسی اقتصاد و تورم است که برطرف کردن آن نیازمند همت بلند رییس‌جمهور و اطرافیان آن است که باید مشکلات بررسی و با مشورت برطرف شود؛ البته نباید از برطرف نمودن مشکلات فرهنگی در کنار مشکلات اقتصادی غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه مسائلی چون مفاسد اخلاقی فراوان شده است؛ ما باید بدانیم که اخلاق و اقتصاد با هم ارتباط دارند، به این معنی که اخلاق بد اقتصاد را نیز بد می‌کند و این دو به طور مستقیم بر سیاست نیز تأثیر دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را نشان دهنده اعتماد مردم به روحانیت دانست و گفت: انتخاب ایشان که مردم بعد از مدتی باز هم به سراغ روحانیت آمدند، نشان دهنده اعتماد آنها است؛ در این شرایط موفقیت ایشان موجب موفقیت ملت ایران و همچنین موفقیت مرجعیت و روحانیت می‌باشد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3123امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
7359این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
4281این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986768کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 423 مهمان حاضر
IP شما: 18.217.74.111
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403