Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تهران فردا شب اعلام می شود. اعلام نتایج انتخابات در 35837 روستا . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 26 خرداد 1392 ساعت 15:37 بازدیدها:2517 مرتبه

کولیوند خبر داد . 
نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تهران فردا شب اعلام می‌شود/ اعلام نتایج انتخابات در ۳۵,۸۳۷ روستا
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر از اعلام نتایج نهایی شمارش آرا در تهران و کلان‌شهرها تا فردا و یا سه‌شنبه صبح خبر داد. محمد جواد کولیوند رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای سراسر کشور ، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در زمینه اعلام نتایج انتخابات شوراها گفت: نتایج انتخابات روستایی تا روز گذشته در روستاهای کل کشور به اتمام رسید که کار شمارش آرا در 35 هزار و 837 روستا به اتمام رسید که توسط بخش‌داری‌ها به نامزدها و منتخبین اعلام شده است.

 

وی ادامه‌داد: کار شمارش آرا در بخش‌ها نیز به پایان رسیده که در بخش‌هایی که نتایج آن اعلام شده است، اگر از زمان اعلام، نامزدی نسبت به نتیجه آرا شکایتی دارد، می‌تواند ظرف دو روز به بخش‌داری و یا فرمانداری همان شهر مراجعه کرده و شکایت خود را تسلیم هیئت نظارت کند.

 رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر افزود: هیئت‌های نظارت حداکثر 15 روز فرصت دارند که این شکایت‌ها را بررسی کرده و نتیجه شکایات را به نامزدی که شکایت کرده، گزارش کنند.

کولیوند در ادامه اظهارداشت: شمارش آرا تقریبا در 60 درصد شهرهای تا 100 هزار نفر جمعیت به اتمام رسیده و امروز تا قبل از ظهر توسط فرمانداری‌ها ابلاغ شده و یا در حال ابلاغ است. نتایج نهایی در سایت فرمانداری‌های مربوطه در استان‌ها قرار گرفته است.

وی با اعلام این خبر که نتایج نهایی شمارش آرا در کلان‌شهرها و شهرهای با جمعیت بالا امشب اعلام می‌شود، گفت: قسمتی از شمارش آرا در کلان‌شهرها هنوز باقی‌مانده که تا روز فردا ابلاغ می‌شود.

 رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر تصریح‌کرد: ممکن است نتایج نهایی شمارش آرا در تهران تا فردا شب و یا صبح سه‌شنبه اعلام شود. زیرا هنوز در شعب شمارش در حال انجام است و تجمیع انجام نشده، در حال حاضر نتایجی نداریم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2022امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2022این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549917این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981431کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.254.191
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403