Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به صورت لحظه به لحظه . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 24 خرداد 1392 ساعت 14:59 بازدیدها:5944 مرتبه

در حال به‌روز رسانی
جدیدترین نتایج انتخابات ریاست جمهوری/ادامه پیشتازی روحانی

 جدیدترین نتایج شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

ستاد انتخابات کشور جدیدترین نتایج آرای انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری تا ساعت12:35 دقیقه روز شنبه 25 خرداد ماه 1392 را اعلام کرد.

1 حسن روحانی شش میلیون و چهل و نه هزار و655 رای

2 محمدباقر قالیباف یک میلیون و 844هزار و463 رای


3 محسن رضایی میرقائد یک میلیون و518هزار و964رای


4 سعید جلیلی یک میلیون و 400 هزار و 712رای


5‌ علی‌اکبر ولایتی729هزار و 044 رای


6 سیدمحمد غرضی 143هزار و301رای


این خبر از لحظه ارسال نتایج اولیه شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در حال به‌روز رسانی است.

 

نتایج انتخابات شوراها و اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری . 

وزیر کشور خبر داد:
اعلام نتایج انتخابات در کوتاه‌ترین زمان
 
وزیر کشور از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در کوتاه‌ترین زمان خبر داد و گفت: در ۹۶ کشور ۲۹۰ شعبه اخذ رای را برای هموطنان خارج از کشور اختصاص داده‌ایم.
به گزارش تسنیم، مصطفی محمدنجار وزیر کشور طی گفت‌وگویی با اشاره به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: همزمانی دو انتخابات به لحاظ اجرایی یک کار سنگینی است که البته همکاران ما در سراسر کشور در 31 استان با آغوش باز پذیرای رای‌دهندگان در 60 هزار شعبه کشور هستند.

 

وی در خصوص نحوه رای‌گیری برای انتخابات شورای شهر و روستا نیز اظهار داشت: این انتخابات هم همزمان با انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح شروع و مطابق قانون به مدت 10 ساعت تا ساعت 18 بعدازظهر همان روز ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور افزود: نحوه نوشتن نام کاندید برای انتخاب ریاست جمهوری مشخص است و ذکر نام فرد کافی است اما مردم برای جلوگیری از همنام بودن اشخاص کاندیدای شوراهای شهر و روستا علاوه بر نام فرد، کد مربوطه را نیز بنویسند و هموطنان عزیزمان سعی کنند که نام افراد را به طول کامل بنویسند.

نجار درباره نحوه رای‌گیری از ایرانیان خارج از کشور نیز توضیح داد: با توجه به اینکه ما دو انتخابات ملی و محلی داریم و انتخابات محلی فقط در سراسر کشور برگزار می‌شود اما انتخابات ریاست جمهوری یک بحث ملی است و حق ایرانیان خارج از کشور هم هست که در انتخاب رئیس جمهور مورد نظر سهیم باشند لذا در 5 قاره جهان و 96 کشور 290 شعبه اخذ رای داریم و عزیزان ما می‌توانند به راحتی با به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی و یا حتی گذرنامه معتبر آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به صورت رسمی چه زمانی نتایج آراء اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: عجله نکنید، برابر قانون 10 ساعت فرصت برای رای‌دادن در ابتدای کار پیش‌بینی شده است، باید بررسی کرد که آیا نیاز به تمدید زمان دارد یا خیر و سپس باید تصمیم گرفت که تا چه اندازه باید زمان اخذ رای را تمدید کرد.

وزیر کشور بر همین اساس اضافه کرد: تمامی فرآیندهای کار برای انتخابات ریاست جمهوری در قانون تعریف شده و به محض پایان یافتن زمان اخذ رای، شمارش آراء را شروع خواهیم کرد که البته اول شمارش میزان آرای نامزدهای ریاست جمهوری را بررسی خواهیم کرد و سپس آرای نامزدهای شوراهای شهر و روستا را.

نجار در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان نتایج را به اطلاع ملت ایران برسانیم.


فرماندار مشهد: نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری را تا قبل از 6 صبح 25 خرداد اعلام می‌کنیم
فرماندار شهرستان مشهد گفت: سعی می‌کنیم تا قبل از 6 صبح فردا(25 خرداد) نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنیم و انتخابات شورای شهر را نیز تا روز یکشنبه به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، "حسن موحدیان"، طی یک نشست خبری در محل فرمانداری مشهد، با اشاره به انصراف یکی از نامزدهای شناخته شده شورای اسلامی شهر مشهد طی روزهای گذشته، اظهار کرد: این انصراف خلاف قانون است و پذیرفته شده نیست، آرای این کاندیدا شمارش خواهد شد.

وی افزود: 7 یا 8 میلیون تومان برای تبلیغات اعضای شورای شهر هزینه کردیم، این انصراف به هزینه‌های تبلیغاتی ضرر می‌زند، چنانچه این کار باعث برجسته شدن عناوین نامزدهایی که بالا و پایین این اسم قرار گرفته‌اند، می‌شود.

موحدیان خاطرنشان کرد: یکی از گزارش‌ها مبنی بر هجوم جمعیت هنگام ورود مردم به یک مدرسه در محدوده دندانپزشکان بود، که به آن رسیدگی شد و در حوزه ارتباطی هم مشکلی در ارتباط با GSM ساعت یک بامداد شب گذشته رخ داد که حل شد و امروز آن دستگاه را تحویل گرفتیم. از لحاظ ارتباطی هیچ گونه مشکلی نداریم.

فرماندار مشهد عنوان کرد: من 17 یا 18 انتخابات را برگزار کرده‌ام که معمولا در ساعات اولیه صبح حوزه‌ها خلوت بوده است، اما امروز با حجم زیادی از جمعیت مواجه شدیم.

برچسب ها : اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری . اعلام نتایج شوراها

اعلام نتایج شورای شهر تهران . نتایج انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد. ... همه در سایت داوطلبین

هر لحظه نتیجه قطعی شمارش آرای شورای شهر تهران اعلام شد همان لحظه منتشر خواهد شد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2071امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2071این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549966این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981480کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 62 مهمان حاضر
IP شما: 3.141.42.240
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403