Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
به چه کسانی باید رای بدهیم؟ به عبارتی کاندیدای اصلح در انتخابات شورای شهر تهران کدام است؟ مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 23 خرداد 1392 ساعت 15:23 بازدیدها:2426 مرتبه

به چه کسی رای بدهیم؟ در انتخابات شورای شهر تهران اولین رای را بایستی به کریم عبداللهی داد .چون یک فرد مستقل دانشگاهی بوده و از سیاست بازی دوری کرده واقعا می خواهد کار کند.

به طور مصداقی یکی از کاندیداهای اصلح شورای شهر تهران را حضورتان معرفی می نماییم.

کریم عبداللهی کاندیدای اصلح شورای شهر تهران . کد انتخاباتی : 5786.

 

فردی مومن ومعتقد و پایبند به قوانین و دارای تخصص سیاسی با گرایش مدیریت بحران و سیاست بین الملل  و مدیریت شهری که تعدادی از مقالات ایشان در مورد مدیریت نوین شهری و نگاه نو در مدیریت شهری در روزنامه های این هفته به چاپ رسید. ایشان با اینکه اعلام کرده یک فرد مستقل می باشد ولی باز خیلی از ائتلافها و کانونهای مطرح و سایتهای معتبر از وی اعلام حمایت کرده اند که به گوشه ای از آنها اشاره می شود .

1. کاندیدای مستقل دانشگاهی و مورد حمایت تعداد کثیری از دانشجویان دانشگاههی تهران . شهید بهشتی . علامه طباطبایی. شریف . امیر کبیر . علم و صنعت . دانشگاههای پبام نور و دانشگاه آزاد تمامی واحدها بخصوص علوم تحقیقات .

2. بازرس ثبت اسناد و املاک استان تهران و مورد حمایت کانون سردفتران و دفتریاران و همکاران ثبتی و واحدهای ثبتی تمامی مناطق.

3. جز نخبگان برتر علمی کشور و دارای اختراع به ثبت رسیده و مورد حمایت جامعه و دوستان نخبه و اساتید محترم دانشگاه.

4. پژوهشگر و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی و امور بین الملل در مرکز مطالعات استراتژیک و همکاری با مراکز دیگر .

5. کارشناس ارشد روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی ( تهران)

6. مورد حمایت اکثریت روزنامه های کثیر الانتشار که در یک هفته، 7  مقاله از ایشان به چاپ رساندند. از جمله روزنامه اصلاح طلب آرمان . قانون . دنیای صنعت و ... و مورد حمایت 44 سایت معتبر که حداقل یک یا چند اثر از ایشان به چاپ رساندند.

7. اعلام حمایت تعدادی از ائتلافها از جمله ائتلاف قانون و ائتلاف کاندیداهای مستقل پایتخت و کانون سردفتران و دفتریاران و واحدهای ثبتی و ائتلاف تشکلهای مردمی برای شورای شهر تهران و کانون

جوانان جبهه آرمان ملی متعلق به اقتصاد جوانان میهن . بنیاد خیرین کارآفرین و غیره...

8. مورد تائید و مورد حمایت تعداد کثیری از پژوهشگران و کارکنان مرکز مطالعات مجمع تشخیص مصلحت به ریاست دکتر حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری .

9. مورد حمایت تعداد ی از پژوهشگران و تحلیلگران مرکز مطالعات خاورمیانه و اساتید برتر علوم سیاسی و روابط بین الملل که در دانشگاه نیز اساتید ایشان بودند.

10 . مورد حمایت کارشناسان و کارکنان مرکز مطالعات شهرداری و کارکنان شهرداری مناطق مختلف تهران. ...  

11. حدود 21 سال خدمت صادقانه در ادارات دولتی کلان شهر تهران از جمله در سازمان برنامه و بوجه ، دادگستری ، نهاد ریاست جمهوری و نهاد رهبری در دانشگاه تهران و مرکز اسناد

انقلاب اسلامی و غیره و هم اکنون هم که از بازرسین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران هستند...

شعار : داشتن شهر مدرن و زیبا حق مسلم ماست. و یک شعار کلان داشتند که فراتر از بحث شورای شهر مطرح شده است که عبارت بود از :(( علم ، قدرت است.))

هدف : تبدیل تهران به الگوی یک شهر مدرن اسلامی در منطقه.

برنامه ها : مطالعات تطبیقی و بومی سازی شده. از ترکیه ، برزیل ، مالزی و... با افق به کشورهای توسعه یافته غربی .

 از جمله پیشنهاد ایجاد پارکهای گفتمان برای جوانان در تهران و افزایش فضاهای سبز ، افزایش فضاهای ورزشی در جنوب شهر، رسیدگی و پیگیری جدی مشکلات ترافیک و آلودگی هوا و غیره ...و تبدیل بافتهای فرسوده و حاشیه نشینیها به شهرک های مسکونی با امکانات کامل شهری ( با نام قطبهای سکونتی آرام به دور از این سرو صداها....)

در آخر با یک جمله  مطلب را تمام میکنیم امید اینکه همه باهم فردا در پای صندوق های رای حضور به هم برسانیم. (( همه بیاید حتی اگر همگی هم نخواستید به کریم عبداللهی رای بدهید

باز موظفید شرکت کنید.))

و حرف آخر اینکه بار دیگر یادمان باشد این انتخاب های ماست که فردای وطن را خواهد ساخت و دیگر حق نداریم در انتخاب ها اشتباه کنیم ، شورای شهر تهران به هنرپیشه و ورزشکار و ... نیاز ندارد شورای شهر تهران نیازمند مدیرانی کارآمد با تحصیلات آکادمیک و تخصصهای بالا است. نیازمند مدیرانی ایست که بتوانند 18 ساعت کار بکنند و کار کردن و مطالعه را سرلوحه زندگی خود قرار بدهند....

 

نظرات  

 
+1 #2 شهرود 23 خرداد 1392 ساعت 22:02
عبداللهی حمایتت می کنیم
نقل قول
 
 
+1 #1 وحید و آمنه و امیر.. 23 خرداد 1392 ساعت 18:51
دانشجویان دانشکده زبان های خارجی اسلامشهر حمایت خود را از آقای عبداللهی اعلام و فردا در یکی از شعبات جنوب شهر به طرفداران ایشان خواهیم پیوست.انشالله موفق باشید.
بچه ها یک صدا بگید. رای ما کریم عبداللهی .5786.
نقل قول
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2086امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2086این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549981این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981495کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 78 مهمان حاضر
IP شما: 18.117.137.136
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403