Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
امام جمعه موقت هشترود: افراد بر اساس منافع شخصی رای ندهند/ احترام به قانون در تمام مراحل انتخابات. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 10 خرداد 1392 ساعت 21:45 بازدیدها:1773 مرتبه

امام جمعه موقت هشترود:
افراد بر اساس منافع شخصی رای ندهند/ احترام به قانون در تمام مراحل انتخابات
امام جمعه موقت هشترود گفت: افراد نباید به خاطر منافع شخصی خود رای بدهند و کسانی که چنین رایی به صندوق بیاندازند سخت در اشتباها و در نزد خداوند جوابگو خواهند بود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: این نظام از خون سیدالشهداء نشات گرفته و تا قیامت خواهد ماند و پرچم سرخ حسینی و ولایت به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) داده خواهد شد.

 

وی افزود: عزت و شوکت ملت و ایرانی بودن بعد از خون حسینی و خون شهداء از این امتحانات و انتخابات آزاد است و خون شهداء باعث شرافت و عزت ابدی برای ماست.

غفاری به انتخابات 24 خرداد ماه امسال هم اشاره کرد و گفت : تمام کاندیداها از نیروهای ارزشی نظام هستند و برای ملت محترمند که از شورای نگهبان صلاحیت گرفته‌اند اما ملاک و محور انتخاب ملت ایران انتخاب اصلح است.

کاندیداها در تمام مراحل انتخابات با قانون مقید و احترام بگذارند

امام جمعه موقت هشترود خطاب به کاندیداها گفت: قطعا از این هشت نفر یکی به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد و افرادی که انتخاب نشوند باید مطیع قانون باشند و دست در دست رئیس جمهور منتخب برای آبادانی کشور تلاش و زمینه ساز عزت و آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

غفاری افزود: افراد نباید به خاطر منافع شخصی خود رای بدهند و کسانی که چنین رایی به صندوق بیاندازند سخت در اشتباها و در نزد خداوند جوابگو خواهند بود.

وی گفت: هیچ کاندیدایی حق ندارد مذاکره با آمریکا را پیش بکشد زیرا مذاکره با چنین کشور اخلالگر ذلت را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت هشترود افزود: امروز در آستانه انتخابات ضد انقلابیون با تبلیغات غلط خود قصد تخریب را دارند اما غافل از اینکه مردم آگاهند و آنها افکار غلط خود را به گور خواهند برد.

مسئولان در هر لباسی باید مطیع رهبر باشند

وی خطاب به کاندیداها و مسئولان گفت: در هر لباس و مقامی که هستید باید مطیع رهبری باشید تا آفت و گزندی به شما و مملکت از سوی اجانب نرسد.

خطیب موقت جمعه هشترود در ادامه به نشانه‌های منافقین هم اشاره کرد و گفت: افراد منافق همیشه دروغ را در گفتار خود دارند و خلاف وعده می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند و در امانت خود خیانت می‌کنند.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: امام خمینی (ره) عزت و سرافرازی را برای مسلمانان و نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

غفاری بر لزوم برگزاری باشکوه آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال امام در کشور تاکید کرد و افزود: با گذشت قرن‌ها، مقام، منزلت و جایگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی شناخته خواهد شد.

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2074امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2074این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549969این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981483کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 65 مهمان حاضر
IP شما: 3.14.132.164
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403