Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
استاندار تهران: کاندیداهای انتخابات تاکنون هیچ تخلفی نکردند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 08 خرداد 1392 ساعت 13:25 بازدیدها:2173 مرتبه

استاندار تهران :کاندیدا‌های انتخابات تاکنون هیچ تخلفی نکرده‌اند.

 استاندار تهران گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر تخلف در تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری حاصل نشده است.

مرتضی تمدن : با اشاره به این‌که هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم باید مراقبت بیشتری داشته باشیم، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری به خاطر برنامه‌ریزی منسجمی که صورت گرفته است، میزان تخلفات کم است، زیرا تبلیغات بیشتر به سمت تلویزیون و رادیو کشانده شده است.

وی در ادامه با بیان این‌که تخلف‌ها هنگامی صورت می‌گیرد که تبلیغات در خیابان انجام شود، خاطر نشان کرد:

با وقت زیادی که رسانه ملی در اختیار نامزد‌ها گذاشته است تاکنون نامزد‌ها نیازی به داشتن ستاد نمی‌بینند.

تمدن همچنین درباره تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: گزارش‌های مربوط به تخلف در مورد تبلیغات انتخابات شوراها به فرمانداری‌ها واصل شده که حجم آن نسبت به تعداد داوطلبان بسیار کم است.

وی با بیان این‌که قریب به 8500 داوطلب در انتخابات شهر و روستا رقابت می‌کنند، گفت:‌ بسیاری از این گزارش‌ها مربوط به شبهه، حدث و گمان بوده است و ما شکایت جدی در حوزه شوراها نداشتیم و بازرسان هم به این گزارش‌های واصله رسیدگی کردند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در حوزه انتظامات مربوط به انتخابات، در درجه نخست از نیروهای مردمی استفاده می‌کنیم، گفت: چه در هیات‌های اجرایی‌، چه در بازرسی‌ها و چه در نمایندگان فرمانداری‌ها بر سرصندوق‌های رای، بخش عمده‌ای از التزامات مربوط به برگزاری انتخابات در قالب اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها توسط این افراد است.

تمدن همچنین افزود: در بخش مربوط به مسائل ترافیکی و مراقبت از شعب اخذ رای هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی بعمل آمده است و نیروی انتظامی کاملا برای تامین امنیت برگزاری انتخابات مهیا است.

تمدن با تاکید بر این‌که دولت مجری انتخابات نیست، تصریح کرد: مردم برگزارکنندگان انتخابات هستند؛ چرا که مسوولیت‌های مستقیم در برگزاری انتخابات با هیات‌های اجرایی است که هیات‌های اجرایی هم معتمدین مردم هستند ما در ستاد انتخابات استان تهران باید برگزاری درست انتخابات را پشتیبانی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بسیج در تامین امنیت انتخابات نیز مشارکت دارد، گفت:‌ در این باره هیچ بحثی صورت نگرفته است و احساس می‌کنیم با ادامه روندی که شکل گرفته است، می توانیم انتخابات سالمی را برگزار کنیم.

تمدن در پاسخ به این پرسش که تعداد واجدین شرایط رای در استان تهران چه تعدادی هستند، گفت:‌ما منتظریم ثبت‌احوال به صورت متمرکز این تعداد را اعلام کند.

استاندار تهران همچنین افزود: اگر هم مجریان انتخابات و هم داوطلبان بر مدار قانون حرکت کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و در میزان مشارکت و اعتماد مردم اثر مثبتی می‌گذارد، نگاه ما این است که باید نامزد‌ها پرشور به صحنه بیایند و براساس قانون تبلیغات خود را شکل دهند، اما در کنار این نامزد‌ها باید زیرمجموعه‌های خود را مدیریت کنند شاید نامزد‌ی در یک موضوعی سوءنیت نداشته باشد، اما ستاد او کاری کند که چهره این نامزد مخدوش شود.

وی در پایان با بیان این‌که نامزد‌های انتخابات باید احساسات و عواطف طرفداران خود را مدیریت کنند، گفت: اگر این مدیریت به درستی انجام نشود شاید عده‌ای در ستاد‌های نامزد‌ها نفوذ کرده و از آنها سواستفاده کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2069امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2069این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549964این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981478کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 58 مهمان حاضر
IP شما: 18.116.90.18
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403