Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها: شوراهای شهر و روستا جای سیاسی کاری نیست. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 25 اردیبهشت 1392 ساعت 14:39 بازدیدها:1992 مرتبه

کولیوند: شوراهای شهر و روستا جای سیاسی‌کاری نیست.
رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با اشاره به اینکه شوراهای شهر و روستا جای سیاسی‌کاری نیست؛ پیش‌بینی کرد هنرمندان درصدی از کرسی‌های شورا را در اختیار بگیرند. به گزارش روابط عمومی هیئت مرکزی انتخابات شوراها، محمد‌جواد کولیوند رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور  گفت:

  شوراها مدیریت واحد خدمات به مردم ارائه می‌کنند و به عنوان مثال در موضوع شهرداری، بانک، بیمارستان، برق، آب، گاز، اورژانس، آتش نشانی و امثالهم‌ نظارت دارد.

وی با بیان اینکه کسی بدون دلیل و صرفاً بر اساس اسم رد صلاحیت نمی‌شود، در مورد نحوه بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت توضیح داد: همه چیز به عملکردها بستگی عملکردها بستگی دارد. ممکن است فردی در دوران عضویت خود در مجلس، شورا و یا قوه، کارهایی کرده باشد که نظام آنها را به عنوان جریمه و تخلف قانونی تلقی کند و بنابراین صلاحیت وی برای دوره بعدی تأیید نخواهد شد.

رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در پاسخ به این سوال که به نظر شما حضور یک عضو پرسابقه شورای شهر که تخلف کمی دارد، در دوره بعد بهتر است یا یک تازه کار، ‌گفت: آن کسی که تخصص و تعهد بالاتری دارد.

کولیوند در مورد کثرت حضور هنرمندان در انتخابات شوراها تصریح کرد: برخی از آنها تایید شدند و پرونده بقیه نیز بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: دایره کار در شوراها باز است، زیرا در اصل صدم قانون اساسی در شرح وظایف شوراها، برنامه‌ریزی فرهنگی، اقتصادی، هنری، اجتماعی، آموزشی و رفاهی آمده است بنابراین باید افرادی بیایند که صاحب‌نظر باشند. اینگونه نیست که بگوییم هنرمندان و ورزشکاران نمی‌توانند بیایند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خاطر‌نشان کرد: طبیعتا درصدی از کرسی شوراها به قشر هنرمندان اعم از بازیگران و خوانندگان تعلق می‌گیرد. استنباط من این است که آنها چند کرسی شوراها را می‌توانند بگیرند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1994امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11114این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
8036این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990523کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 218 مهمان حاضر
IP شما: 13.58.101.151
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403