Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
صلاحیت 5 درصد از داوطلبان شوراها در اصفهان تایید نشد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 25 اردیبهشت 1392 ساعت 14:23 بازدیدها:1761 مرتبه

معاون استاندار اصفهان:
صلاحیت ۵ درصد از داوطلبان شوراها در استان اصفهان تایید نشد .
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از مجموع ۱۰ هزار ۳۰۰ داوطلبی که برای عضویت در چهارمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند در مجموع صلاحیت تنها پنج در صد افراد تایید نشد محمد مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان محکومیت قضایی، عدم التزام عملی به اسلام قانون و ولایت مطلقه فقیه را از جمله دلایل عدم تایید صلاحیت این افراد  دانست و افزود: هیئت های اجرایی با بررسی دقیق سوابق افراد و استعلام های مراجع چهار گانه نظر خود را اعلام کردند

وی تاکید کرد: افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده می توانند شکایت خود را به هیئت های نظارت شهرستان اعلام کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه داوطلبانی که هنوز از وضعیت تایید یا عدم تایید صلاحیت خود اطلاعی ندارند باید منتظر اعلام نظر هیئت های نظارت شهرستان باشند گفت: این هیات ها بعد از بررسی شکایات در مهلت تعیین شده وضعیت نهایی نامزدها را به افراد اطلاع رسانی می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان از افزایش بیش از 700 صندوق جدید در انتخابات خرداد ماه سال جاری خبر داد واعلام کرد: این صندوق ها در شعبی که از تراکم رای بالایی برخوردار هستند در فاصله نزدیک به هم پیش بینی شده تا کار رای گیری آسانتروسریعتر انجام شود.

وی با بیان اینکه مجری اصلی انتخابات هیئت های اجرایی هستند که هسته اصلی آن را مردم تشکیل می دهند افزود: از همه اقشار مردم بازاری روحانی استاد و... باعضویت در هیئت های مختلف اجرایی زمینه برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم می کنند که به این ترتیب همانند دوره های قبل شاهد انتخابات سالم ومردمی خواهیم بود که خود مردم برگزار کننده هستند.

اسماعیلی فرمایشات ولی امر مسلمین را چراغ راه خود برگزار کنندگان  و دست اندر کاران انتخابات اعلام کرد وگفت: محور فرمایشات ایشان همواره  عمل به قانون است که به عنوان فصل الخطاب باید در تمام مراحل مدنظر قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه آنچه که پیش بینی کردیم از جمله افزایش شعب اخذ رأی به ویژه در شهرهایی که تعداد افراد انتخابی شوراها زیاد است محقق شد تاکید کرد: با پیش بینی احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری، ضروری است تمهیدات لازم در این زمینه فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه شعار امسال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی باید برای حضور گسترده، حماسی و جهادگونه آحاد مردم در پای صندوق های رأی بدون کمترین شائبه جهت گیری سیاسی و یا جناحی در دستور کار ستاد انتخابات قرار گیرداضافه کرد: دراین راستا کمیته های مربوطه تمام توان خود را بسیج کردند و کمیته سیاسی نیز بحث جلسات مشترک با ستادها را بر اساس تقویم برنامه ریزی کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2928امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
7164این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
4086این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986573کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 232 مهمان حاضر
IP شما: 18.224.67.34
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403