Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رد صلاحیت 203 نفر کاندیدای شورای شهر تهران در هیات های اجرای . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 23 اردیبهشت 1392 ساعت 23:21 بازدیدها:3062 مرتبه

فرصت کافی برای بررسی دلایل رد صلاحیت شدگان/ مستندات خود را ارائه کنند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای استان تهران گفت: فرصت کافی برای بررسی دلایل رد صلاحیت شدگان انتخابات شورا هست و شاکیان مستندات خود را ارئه کنند.حسین طلا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به تمامی کسانی که رد صلاحیت شده اند این موضوع و دلایل آن ابلاغ شده گفت: این افراد می توانند در فرصت تعیین شده اعتراض کنند. فرصت کافی هست تا کسانی که رد صلاحیت شده اند دلایل خود را مطرح و به رای هیات اجرایی اعتراض خود را اعلام کنند. فرصت دفاع و احقاق حق هست. شاید سوءتفاهمی باشد و با ارائه سند مشکل حل شود.

203 نفر از داوطلبان شورای شهر تهران در هیات اجرای رد صلاحیت شدند.

طلا به این پرسش که آیا معیار رد صلاحیت کاندیداها در این دوره انتخابات شوراها با دوره های دیگر متفاوت است گفت: اینکه در دوره های قبل چگونه افراد برای حضور در انتخابات شوراها برگزیده می شدند خبر ندارم اما اجازه دهید دستگاههای نظارتی و اجرایی که قانون پیش بینی کرده است کار خود را انجام دهند.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا امکان تجدید نظر در مورد افرادی که صلاحیتشان رد شده است وجود دارد تاکید کرد:  افرادی که رد صلاحیت شده‌اند و نسبت به این موضوع شکایت دارند، مدارک خود را بیاورند بعد از بررسی ممکن است تجدید نظر شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای تهران با بیان اینکه 311 نفر در شهرستان‌ها و 90 نفر در تهران نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات شوراها اعتراض کردند گفت: تا کنون از 41 شهرستان تهران، 311 نفر اعتراض خود را نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها تحویل هیئت نظارت داده‌اند. در تهران  نیز حدود دو هزار نفر کاندیدا شده بودند که از این تعداد 90 نفر نسبت به نتیجه بررسی صلاحیتها اعتراض کردند.
طلا با اعلام اینکه نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا 12 خرداد به پایان می‌رسد تاکید کرد: دلیل عدم احراز صلاحیت‌ها را به افراد اعلام می‌کنیم.
به گزارش مهر، برخی منابع خبری نیز از رد صلاحیت  203  نفر از  کاندیدای شورای شهر تهران از سوی هیات‌های اجرایی خبر داده اند.

در میان این 203 کاندیدای رد صلاحیت شده، اسامی چهره هایی چون معصومه ابتکار، احمد حکیمی پور، عبدالرضا داوری، مجید نصیرپور، احمد دنیامالی، علیرضا دبیر، درودیان، الهه راستگو، فاطه راکعی، علی ربیعی، مسعود سلطانی فر، محمد شاهی عرب لو، علی صالح آبادی، فریدون عموزاده خلیلی، حبیب الله کاسه ساز، محمد غریبانی، محمد حسن مختاباد، محمد هاشم مهیمنی و محسن هاشمی دیده می شود.

پس از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان به هیات های نظارت، این هیات ها 10 روز وقت دارند تا درخواست اعتراض کنندگان به رد صلاحیت شان را بررسی کرده و نتیجه را اعلام کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4458امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8694این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5616این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988103کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 154 مهمان حاضر
IP شما: 18.217.74.111
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403