Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کاندیداهای احتمالی شورای شهر تبریز 4 مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 18 فروردین 1392 ساعت 15:08 بازدیدها:3191 مرتبه

لیست کاندیداهای احتمالی شورای شهر تبریز4        
با نزدیک شدن ایام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای احتمالی درشهر تبریز شدت پیدا کرده است.

با نزدیک شدن ایام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای احتمالی درشهر تبریز شدت پیدا کرده است.

به گزارش  سایت  اهراب نیوز، با توجه به افزایش اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به ۲۱نفر، افراد زیادی برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی آماده می شوند. قریب به اتفاق اعضای فعلی شورای شهر تبریز، تعداد قابل توجهی از نامزدهای راه نیافته به مجلس در انتخابات اخیر و چهره های اقتصادی و سیاسی آماده این اتفاق می شوند.

 

سرویس سیاسی اهراب نیوز، لیست و تحرکات انتخاباتی این افراد را طی ۳گزارش تقدیم کاربران کرده است و بخش چهارم در زیر می آید.

علی مشایخی

لیسانس حسابداری

رشید صالح پور
حاج رشید صالح پور مشاور امور ایثارگران استاندار است که سابقه نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز را دارد. صالح پور متولد ۱۳۴۳ تبریز و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دارای ۷۰ درصد جانبازی است.

او دانش آموخته رشته نظامی در مقطع فوق دیپلم است.

ایران آهور
تقریبا همه مردم تبریز او را بواسطه کاندیداتوری های متعدد در انتخابات های مجلس و شورای شهر می شناسند که از این حیث دارای یک رکورد است. او اولین بار در انتخابات مجلس پنجم کاندیدا شد و از آن به بعد در هر سه دوره شورای شهر و سه دوره مجلس نامزد شده است. او در انتخابات شورای دوم شهر تبریز توانست به شورا ره پیدا کند، اما بعد یک سال با قصد شرکت در انتخابات مجلس هفتم استعفا داد که دکتر بهشتی از منتخبین علی البدل جای او را در صحن شورا گرفت.

کاندیداتوری ایران آهور این بار یک تفاوت با کاندیداتوری های سابقش دارد و آن این که این بار آهور عنوان «دکتر» را در مقابل نام خود خواهد گذاشت. او موفق شد سال گذشته از رساله دکتری خود دکترای تخصصی خود در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات دفاع کند.

علیرضا زرینه پور
دارای ليسانس حقوق. تنها سابقه او 9سال خدمت در یکی از واحدهای تولیدی تبریز است و از این رو خود را نماینده طیف کارگر معرفی می کند.

احد زبردست
مهم ترین عنوانی که می توان او را معرفی کرد، همسری عشرت شایق نماینده سابق تبریز در مجلس شورای اسلامی است. در سال های بعد از نمایندگی همسرش همواره همراه او در جلسات حضور یافته و در محافل از او به عنوان سردار زبردست یاد می شود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است.

نازیلا آصفی
رای اول مردم برای شورای شهر اول تبریز. نماینده جنجالی شورای شهر دوم تبریز. آصفی قبل از عضویت در شورا در سال های قبل از 85 هم به عنوان کارشناس مسایل شهری مصاحبه های متعددی از جمله کیهان در نقد عملکرد شهردار وقت تبریز می کرد که با عضویت در شورا انتقادهای او پر رنگ تر شد. از جمله مسایلی که آصفی دنبال می کرد و با رسانه ای کردن آن ها سعی در جنجالی کردن موضوعات داشت، هبه های شهردار وقت بود.
در شورای دوم، مسائل حاشیه ای برای آصفی به وجود آمد که در نهایت همان مسایل باعث شد، نتواند برای شرکت در انتخابات شورای شهر سوم احراز صلاحیت شود. او همان زمان در  در اعتراض به سخنان يكي از اعضاي شورا گفته بود: «من از اين شخص شكايت خواهم كرد،چرا كه وقتي كسي نمي‌تواند اسم خود را حفظ كند و با تغيير اسم مدعي ارزش‌مداري است، نمي‌تواند از ارزش‌ها دم بزند. دين و مذهي من مشخص است و اعتقادات من مربوط به امروز و ديروز نيست مردم خود بهترين داور هستند.»

آصفی در صورت دریافت پالس های مثبت برای احراز صلاحیت، علاقه زیادی به شرکت در انتخابات شورای شهر چهارم دارد.

کريم صادق زاده
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز. او در همه سال هایی که مسئولیت خانه کارگر تبریز را بر عهده داشته، حتی در زمان سکوت روسای این تشکل اصلاح طلب در تهران، همواره سعی داشته در رسانه های جمعی استان حضور داشته باشد؛ چه با سفارش گزارش آگهی به مطبوعات و چه با سخنرانی در مراسمات تشکیلات که عموما از نمایندگان مجلس به آن جلسات هم دعوت می شوند. وی با نام تشکل اش در همه انتخابات های بعد از مجلس پنجم لیست انتخاباتی ارائه کرده است که عموما هم معلوم شده گمانه زنی های صادق زاده در خصوص افراد پیروز درست از آب در می آید. او هم با نمایندگان اصولگرا میانه خوبی دارد و هم با سران اصلاح طلب استان. اما با همه این تفاصیل کاندیداتوری های صادق زاده در انتخابات های مجلس و شورا تا کنون به جایی نرسیده است. او نامزد قطعی شورای چهارم است.

جعفر شکوریان
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، مدیرمسئول انتشارات شکوریان تبریز، نویسنده کتاب های "رازهای موفقیت انسان"، "مبانی بورس اوراق بهادار" و... روزنامه نگار و بازنشسته بانک صادرات آذربایجان شرقی.

علی فخرآذر
رئيس سابق اداره تجزيه و مبادلات پست استان؛ رئیس سابق بازرسی اداره کل پست استان. فخر آذر در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کلیبر کاندیدا شد که بعد از فتحی پور و حمادی رای سوم را به دست آورد. او سودای
نشستن بر صندلی طبقه آخر ساختمان ساعت را دارد و در این مسیر با کاندیداهایی دیگر برنامه ائتلافی ریخته است.

احتشام حاجی پور
شهردار پرحاشیه تبریز در سال های 82 تا 84 که پس از احراز عنوان نفر دوم انتخابات شورای دوم، نامزد شهرداری شد و علی رغم کش و قوس های بسیار بر کرسی شهرداری تبریز تکیه زد. وی در دوران ۲ ساله ی شهرداری‌اش به عنوان خبرسازترین چهره‌ی استان مطرح بود و در نهایت مجبور به استعفا شد. حاجی‌پور پس از برکناری از مسوولیت شهرداری عزم خود را برای کاندیداتوری مجدد در شورای سوم جزم کرد اما رد صلاحیت شد.

او مصمم به نامزدی در شورای شهر چهارم به نظر می رسد، اگر تایید صلاحیت شود...

رحیم اکبرنژاد
برادرزاده دکتر شکور اکبرنژاد نماینده سابق مردم تبریز در مجلس. دکتر رحیم اکبرنژاد مدیریت کلینیک پزشکی میلاد را بر عهده دارد و در قالب ائتلافی با حضور حاج محمد حسن استوتچی و جمعی دیگر از نخبگان عدالتخواه ئارد کارزار انتخابات شورا خواهد شد.

حسین اکبرنژاد
برادر دکتر شکور اکبرنژاد. سال های متمادی در سمت های مختلف در شهرداری تبریز حضور داشته است. معاون اداری و مالی شهرداری منطقه پنج، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری و...
حضور دو "اکبرنژاد" قطعا موجب ریزش آرای هر ردو خواهد شد، از این رو به نظر می رسد در نهایت یکی از این دو به نفع دیگری کاندیدا نشود.

داود امیر حقیان
یک معلم که مسئولیت های مختلف اجرایی را تجربه کرده است. از معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه3 تبریز به مديرعاملی در شرکت عمران و توسعه آذربايجان رفت. فرماندار ورزقان شد و از آن جا به آموزش و پرورش برگشت و شد رییس آموزش و پرورش خسروشهر. از همانجا بواسطه دوستی با شهردار نوین به شهرداری منطقه ۷ تبریز آمد و حالا می خواهد برای دومین بار بخت خود را در انتخابات شورای اسلامی شهر تجربه کند.

او اعلام کرده است طی روزهای آینده استعفا خواهد داد.

عباس علی زاده
جانباز 70درصد جنگ تحمیلی که در سال های گذشته به فعالیت در بخش خصوصی پرداخته و قصد دارد در انتخابات شورای شهر چهارم در قالب ائتلاف وارد کارزار شود.

یاشار جسور
متولد ۱۳۵۹. از لحاظ مدرک تحصیلی کارنامه پر و پیمانی دارد: کارشناسی حقوق قضایی وعمران؛ کارشناسی ارشد وبرنامه ریزی شهری، کارشناسی ارشد عمران - سازه؛ دانشجوی دوره دکتری مدیریت استراتژیک. سال های مدیدی است که در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فعالیت دارد و در دوره قبلی شورای شهر نیز کاندیدا شده بود. بواسطه حضور در شهردار باسمنج طی سال های اخیر گوشه چشمی به آرای این منطقه نیز دارد.

محمد حسن منافي
رييس شوراي شهر و رییس دانشگاه آزاد اسلامی گوگان. از مسیر عضویت در شورای شهر گوگان، به ریاست شورای اسلامي آذربايجان شرقي رسید و نهادی را که پیشتر اهمیت چندانی نداشت با چالاکی و پیگیری مداوم خود، به یک نهاد پر خبر در رسانه ها رساند. به واسطه حضور در جلسات شورای عالی استان ها، اخباری در سطح کشوری نیز از وی در رسانه ها منعکس شد تا این که اخیرا منافی تصمیم خود مبنی بر شرکت در انتخابات شورای شهر تبریز با برخی فعالان سیاسی در میان گذاشت.

قادر غضنفری
فوق ليسانس مکانیک؛ جوان و جویای نام.

محمد حسین جعفری
شنیده می شود سردار محمد حسین جعفری بعد از اطمینان از این که برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر، نیازی به استعفا از مدیرعاملی باشگاه محبوب تراکتورسازی ندارد، برای نامزدی در انتخابات به نظر می رسد مصمم تر شده است.
زمزمه هایی به گوش می رسد که جعفری رایزنی هایی با برخی اعضای فعلی شورا برای ائتلاف داشته است.

سجاد میمندی
ليسانس کامپیوتر نرم افزار. ساکن و فعال منطقه سیلاب ملازینال. در برخی اظهار نظرها، در این منطقه خود را صاحب رای اعلام کرده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3996امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8232این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5154این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19987641کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 359 مهمان حاضر
IP شما: 3.144.2.61
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403