Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
داوطلبین احتمالی شورای شهر تبریز مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 22 اسفند 1391 ساعت 00:42 بازدیدها:3386 مرتبه

نامزدهای احتمالی شورای شهر تبریز
با نزدیک شدن ایام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای احتمالی درشهر تبریز شدت پیدا کرده است.

به گزارش اهراب نیوز، با توجه به افزایش اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به ۲۱نفر، افراد زیادی برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی آماده می شوند. قریب به اتفاق اعضای فعلی شورای شهر تبریز، تعداد قابل توجهی از نامزدهای راه نیافته به مجلس در انتخابات اخیر و چهره های اقتصادی و سیاسی آماده این اتفاق می شوند.

سرویس سیاسی اهراب نیوز، لیست و تحرکات انتخاباتی این افراد را طی ۳گزارش تقدیم کاربران خواهد کرد. بخش دوم این گزارش، در ذیل می آید:

علی شیاری
او هم اکنون مشاور فرهنگی استاندار است و اخیرا هم به مدیرکلی پژوهش استانداری منصوب شده، وی مدرس دانشگاه است و بعد از پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 88، بواسطه ریاست یکی از ستادهای تبلیغاتی رییس جمهور، کاندیدای فرمانداری چندین شهرستان شد، که نپذیرفت.
شیاری در دوره قبلی انتخابات شورای شهر از تبریز حضور داشت که موفق به پیروزی نشد. او این روزها محیای حضور در انتخابات شورای شهر چهارم تبریز می شود.

بهروز خاماچی
متولد سال ۱۳۱۴تبریز. لیسانس تاریخ و جغرافیا از دانشگاه تبریز. مالف آثار متعدد در زمینهٔ تاریخ و فرهنگ منطقهٔ آذربایجان و شهر تبریز.

استاد خاماچی با حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی سیما و صدای استانی چهره شد. با گفتن از آداب و رسوم مردم تبریز و نقل تاریخ این شهر. به همین واسطه هم محبوب شد و شش سال در شورای شهر بر صندلی طبقه آخر عمارت شهرداری تکیه زد. او در این شش سال سفرهای خارجی متعددی همراه شهردار داشت و با حمایت شهرداری کتاب هایی با تیراژ قریب ده هزار از وی چاپ شد. هرچند شنیده می شود افرادی برای عدم شرکت در انتخابات، استاد خاماچی را ترغیب می کنند، اما باید او را یکی از کاندیداهای بالقوه انتخابات شورا محسوب کرد.

ناصر وحیدی مهر
خداحافظی اش از معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مصادف شد با رفتن جواد شریف نژاد از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز به فرمانداری ارومیه. بر حسب روابط خوبی که با نوین شهردار تبریز داشت، بلافاصله جای شریف نژاد را گرفت. هرچند جایگاه فعلی اش بیشتر مشورتی و مطالعاتی است تا اجرایی، اما وحیدی مهر سعی می کند بیشتر در اخبار دیده شود.

شنیده می شود او هم یکی از کاندیداهای شورای شهر تبریز است و این موضوع از سوی وی تکذیب نشده است.

حبیب شیری آذر
بازنشستۀ استانداری آذربایجان شرقی. فرمانده سابق یکی از نواحی بسیج شهری تبریز. اصلاح طلبی که سعی می کند از خطوط نظام عبور نکند. سخنگوی شورای شهر فعلی تبریز.

به واسطه او طرح تعیین وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری تبریز در صحن شورا به تصویب رسید و با موج خبری به گوش ها رسید، اما تا کنون خبری از اجرای آن منتشر نشده است. حاج حبیب سعی کرده است در سال های اخیر توجه ویژه شهرداری را به مناطق پایین شهر جلب کند و در توسعه این مناطق نقش مهمی ایفا کرده است. از همین رو سبد رای خود را هم در این محلات می بیند: ارم، چهل متری و...

سلمان امیری
مهندس سلمان امیری صاحب پمپ بنزین بزرگ میدان آذربایجان است. از مدت ها قبل در محافل و مجالس حضور می یابد و از کاندیداتوری خود می گوید. او فعالیت هایی فرهنگی در زمینه پژوهش های ادبی نیز داشته است. وبلاگ حامیان مهندس سلمان امیری با عنوان "قوجامان تیریزیمین شانینه باخ" را راه اندازی کرده است. کارت ویزیت تبلیغاتی هم با نام وی توزیع شده است.

احد اصغرنژاد
ماشین سازی تیم قدیمی تبریز این روزها حال و روز خوشی ندارد. تیم در آستانه سقوط است و مالک باشگاه که جوانان خیر بود، منحل شده. حاج احد اصغرنژاد سخنگوی باشگاه ماشین‌سازی تبریز هم مدام مصاحبه می کند و از مشکلات تیم می گوید. شنیده می شود او هم که بازنشسته نیروی انتظامی است بی تمایل به شرکت در انتخابات شوراها نیست. حداقل رد نمی کند.

صدیقه جدیدی
مشاور بانوان شهردار تبریز کلی همایش و برنامه با حضور بانوان برگزار می کند و در فکر افزایش پارک بانوان است. چندی پیش گفت و گوی وی با خبرگزاری ایرنا که در آن گفته بود برای رسیدن نور خورشید به سر بانوان تبریز می خواهیم یکی از پارک های بانوان را برای استفاده بانوان بدون حجاب آمده کنیم، برایش حاشیه ساز شد که شهردار و بعد خودش تکذیب کرد.

از صدیقه جدیدی به عنوان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز نام برده می شود.

ایرج شهین باهر
شهردار سابق باسمنج. رییس سابق سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی که با وجود انتخاب به عضویت هیئت رییسه نظام مهندسی استان در دوره فعلی، به علت تصمیم برای شرکت در انتخابات شورای شهر تبریز، کاندیدای ریاست نظام مهندسی در دوره جدید نشد.

مسعود برزگر جلالی
وقتی به ریاست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز منصوب شد، شاید در رزومه اش نقطه درخشان همان مدیرمسئولی هفته نامه ساقی بود. در دوره حضورش در شهرداری نشریه اش منعکس کننده اقدامات شهرداری و گفته های شهردار بود که از فردای عزل برزگر جلالی از سمت ریاست سازمان پارک ها، ساقی تبدیل به منتقد جدی علیرضا نوین شد.

برزگر جلالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم نامزد شد و با وجود رد صلاحیت در مرحله اول بررسی صلاحیت ها، با کمک حجت الاسلام جلیل زاده و رایزنی های وی صلاحیت گرفت. این مدرس دانشگاه در سال های دوم خرداد شیفته شخص دکتر علی شریعتی و سید محمد خاتمی بود که سرمقاله های ساقی و کتابی که او نوشته است موید این مطلب است؛ اما در سال های گذشته برزگر جلالی به جبهه پایداری و شاگردان آیت الله مصباح گرایش پیدا کرده است و اخیرا هم در همایش جبهه پایداری در تبریز حضور داشت. همین حضور ها و برخی رایزنی های برزگر جلالی با سیاسیون شهر، خبر کاندیداتوری برزگر جلالی را صادق استقرایی نشان می دهد.

اصغر عابدزاده
از چهره های نزدیک به موتلفه در تبریز. قاری تلاوت های آغازین جلسات شورای شهر. عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز. در شورای شهر فعلی تبریز، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  و عضو کمیسیون های خدمات شهری، تحقیق، نظارت و بازرسی و فرهنگی و اجتماعی شد.

عابدزاده در مناقشه بین حامیان و متقدان علیرضا نوین شهردار تبریز که چند بار عود کرد، سعی می کرد حد وسط باشد، هرچند آخر سر منتقدان او را حامی نوین دانستند. عابدزاده محیای رقابت انتخاباتی می شود.

محمد شهرتی فر
مدیرکل سابق سیاسی استانداری آذربایجان شرقی که فرمانداری را هم در سابقه خود دارد. این روزها در دانشگاه تاریخ تدریس می کند. تمایلات اصلاح طلبی خود را پنهان نمی کند، اما بهترین گزینه برای انتخابات آینده را قالیباف می داند. شنیده می شود شهرتی فر حتی طرح های تبلیغات انتخاباتی خود را آماده کرده است.

سعید محدث
بواسطه شهرداری در یکی از مناطق تبریز در سال های گذشته، مجموعه شهرداری را خوب می شناسد. بواسطه شناخت از مشکلات محله آخماقیه، سبد رای خود را در این منطقه می داند.

یونس آزادگويان
حجت الاسلام و المسلمين حاج يونس آزادگويان سابقه خدمتی متمادی در ارتش جمهوری اسلامی را داراست. بواسطه الحاق باسمنج به شهر تبریز (در صورت تصویب نهایی توسط وزارت کشور) و به سبب حضور متمادی وی در باسمنج، شانس رای حاج آقا در این منطقه بالاست.

پدر حاج آقا آزادگویان هم از بازاری های متنفذ تبریز است که این امر می تواند اصناف بازار را هم پشتیبان حاج آقا نشان دهد. وی اخیرا هم ضیافتی را با علمای تبریز برگزار کرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4062امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8298این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5220این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19987707کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 421 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.196.170
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403