Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
خاتمی تنها گزینه اصلاح طلبان نیست مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 19 فروردین 1392 ساعت 12:02 بازدیدها:2503 مرتبه

فرامرزیان در گفت‌وگو با فارس:
خاتمی تنها گزینه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیست.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه ما نگفتیم که تنها گزینه شورای هماهنگی خاتمی است و ما فقط از او دعوت کرده‌ایم، از فعال شدن کمیته استانی این جبهه خبر داد.
 
ژاله فرامرزیان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه شب گذشته این جبهه اظهار داشت: شورای هماهنگی در راستای بیانیه قبلی خود که از خاتمی برای کاندیداتوری دعوت کرده بود همچنان امیدوار است که وی این مسئله را بپذیرد و مدیریت کلان کشور را بر عهده بگیرد.

فرامرزیان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم و مشارکت فراگیر آنها در انتخابات به لزوم حضور دیدگاه‌های متفاوت در انتخابات پرداخت و افزود: مسئله دیگری که در جلسه شب گذشته مطرح شد این بود که فضای باز و آزاد منجر به شفافیت دیدگاه‌ها و انتخاب مردم بر اساس واقعیات می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ما نگفتیم که تنها گزینه شورای هماهنگی خاتمی است و ما فقط از او دعوت کرده‌ایم تصریح کرد: ما پس از دریافت پاسخ قطعی خاتمی روش بعدی خود را برای رسیدن به نامزد بعدی اعلام می‌کنیم.

فرامرزیان تلاش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برون‌رفت کشور از مشکلات عنوان کرد و گفت: ما با اشخاص متفاوت و صاحب نظر دیدارهایی داشته‌ایم و به جمع‌بندی خواهیم رسید.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به مطرح شدن بحث لزوم پذیرش مسئولیت وضعیت کنونی از سوی اصولگرایان در جلسه شب گذشته این جبهه افزود: همچنین شورای هماهنگی ضمن تقدیر از تلاش‌های مرحوم احمد صدر سید جوادی در طول عمرش، درگذشت وی را به خانواده‌اش تسلیت گفت.

** فعال شدن کمیته استانی/انتخاب حکیمی‌پور به‌عنوان دبیر شورا

وی به فعال شدن کمیته استانی با عضویت حزب اسلامی کار، انجمن اسلامی معلمان، مجمع نمایندگان ادوار مجلس، حزب زنان اسلامی و حزب همبستگی اشاره کرد و از انتخاب شدن حکیمی‌پور به عنوان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مدت یک سال به جای حاضری خبر داد.

** دعوت از نیروهای وفادار به نظام برای شرکت در انتخابات

فرامرزیان در پایان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات شوراها بیانیه‌ای صادر کرد و طی این بیانیه از کلیه نیروهای وفادار به نظام دعوت کرد که در انتخابات شوراها حضور فعال داشته باشند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3998امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8234این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5156این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19987643کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 361 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.104.139
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403