Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتقاد نماینده اصلاح طلب مجلس از متینگ های انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح طلبان. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 24 دی 1393 ساعت 18:54 بازدیدها:1475 مرتبه

انتقاد نماینده اصلاح‌طلب مجلس از میتینگ‌های انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است برگزاری همایش های سیاسی از سوی جریانات سیاسی چه اصولگرا چه اصلاح طلب تنها جنبه ظاهری دارد نه عملکرد حزبی.
جواد هروی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، با اشاره به همایش اصلاح طلبان که روز پنج شنبه برگزار می شود،  گفت: امروز جناحهای سیاسی کشور میتینگ‌های ظاهری برگزار می‌کنند .

که حداقل بتوانند بنیه خودشان را تقویت کنند اما این همایش‌ها هیچگاه نگاه حزبی را دنبال نمی‌کنند.

وی اظهارداشت: تا زمانی که جامعه ما از یک نظام حزبی برخوردار نباشد که براساس آن در جلسات و میتینگ‌هایی که برگزار می شود اساسنامه حزب مورد بررسی قرار گیرد این نشست‌ها بیشتر به  گفت و شنودهای شخصی، عاطفی،احساسی و مسائلی از این دست تبدیل می‌شود.

هروی گفت: نه همایشهای اصولگرایان راه به جایی می‌برد و نه همایش اصلاح طلبان، زیرا زیربنای این حرکت برای کشور و مملکت و نظام راهگشا نیست.

وی در مورد تهدید انصار حزب الله به سخنرانی خاتمی در این همایش گفت: واِژه‌هایی همانند تهدید و ارعاب دیگر در این جامعه معنا ندارد ما نمی توانیم این واِژه‌های کریه را جایگزین واژه‌هایی همانند مردمسالاری کنیم، اینکه اینگونه حرکتها در جامعه صورت گیرد از طرف جامعه طرد می‌شود زیرا جامعه به این عقلانیت رسیده است که این رفتارها را رد کنند .

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه این رفتارهای تندروانه به این علت است که این دسته از افراد احساس خطر می کنند، خاطرنشان کرد: این رفتارها جنبه مقابله‌ای دارد که وقتی در مقابل حرکتی قرار می‌گیرند سعی می‌کنند پاسخ دهند. کسانی که در این مملکت دارای مبانی فکری هستند و جایگاه دارند را نباید با حرکتهای تند و احساساتی از صحنه خارج کنیم بلکه باید مبانی فکری را مدنظر قرار دهیم و نه افراد را .

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1659امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
5895این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
2817این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19985304کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 382 مهمان حاضر
IP شما: 3.135.216.201
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403