Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
صدا و سیما باز هم کاندیداها را به تلویزیون کشاند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 04 اردیبهشت 1392 ساعت 13:50 بازدیدها:2493 مرتبه

علی رغم تذکر نهادهای نظارتی؛ 

صداوسیما باز هم کاندیداها را به تلویزیون کشاند.

تهران- علی رغم تذکر شورای نگهبان و شورای نظارت بر صداوسیما مبنی بر خلاف قانون بودن پخش تصاویر کاندیداهای احتمالی در تلویزیون، این رسانه شب گذشته مجددا در بخش های مختلف خبری اقدام به پخش گفت و گوهایی کوتاه از برخی کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری کرد.

رسانه ملی در برنامه «جمهور» با موضوع انتخابات ریاست جمهوری که در بخش های خبری 20:30 و 21 سیما پخش شد، در مصاحبه هایی کوتاه با برخی کاندیداهای احتمالی انتخابات، پاسخ آنان به «تهدیدهای اوباما» را جویا شد.

گفتنی است، پیش از این رئیس سازمان صداوسیما با دعوت از 14 کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با آنان به گفت و گو نشست که پخش تصاویر این جلسه در بخش های خبری سیما واکنش های زیادی را درپی داشت.

«عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان در گفت و گو با ایرنا با خلاف قانون خواندن این اقدام به مسئولان صداوسیما هشدار داد که از انجام هرگونه اقداماتی که شائبه تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها ایجاد می کند خودداری کنند.

وی تصریح کرد که شورای نگهبان در زمان بررسی صلاحیت های داوطلبان این موضوع را مدنظر قرار می دهد و به آن رسیدگی می کند.

«سیدرمضان شجاعی کیاسری» نماینده ناظر مجلس در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: این شورا در خصوص تخلف صدا و سیما در دعوت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به تلویزیون پیش از تایید صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان به «عزت الله ضرغامی» تذکر داد و وی اعلام کرد که این جلسات، دیگر تکرار نمی شود و جلسه اول تنها برای کلید زدن انتخابات بوده است.

پیش از این نیز آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در خطبه های نمازجمعه روز 25 اسفند سال گذشته، با هشدار به مسئولان رسانه ملی نسبت به حضور کاندیداهای انتخاباتی در برنامه های مختلف صداوسیما گفته بود: رسانه ها باید در بحث انتخابات رعایت جهات لازم را بکنند. من واقعاً جایز نمی دانم رسانه ملی از کسانی که در معرض کاندیداتوری هستند مصاحبه کند. چرا که این نوعی تبلیغات زودرس است و ما امیدواریم که این کارها تکرار نشود.

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

281امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
9401این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6323این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988810کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 264 مهمان حاضر
IP شما: 18.188.152.198
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403