Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
واکنش احمدی نژاد به احتمال رد صلاحیت مشایی/ مشایی تهدید کرد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 25 اردیبهشت 1392 ساعت 22:59 بازدیدها:3081 مرتبه

واکنش معنادار مشایی به رد صلاحیتش.

مشایی تهدید کرد/ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم/ آینده پشت پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.

مشایی با اشاره به سکوت طولانی مدت خود گفت: ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم. ما می دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.

اسفندیار رحیم مشایی اظهارداشت: خدا یک حقیقت مطلق است و آئینه انسانی بالاتر از همه آئینه هاست.
این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام هادی (ع) که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به این‌که زن و مرد در مقام نوع که همان مقام انسان است یکی بوده و حقیقت انسانی واحدی دارند، افزود: نگاه به زن خارج از مکتب اهل بیت (ع) را اساساً قبول نداریم، چراکه تصویر واقعی زن در مکتب اهل بیت علیهم السلام بسیار جامع و خوب دیده شده است.

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر حجاب زن و مرد در اسلام خاطر نشان کرد: حجاب بر تمامی مسئولیت های زن در اجتماع، سیاست و سایر موارد شامل می شود.

مشایی با تاکید بر حضور زن در تمامی صحنه‌ها، تصریح کرد: البته این حضور به معنای یک اختلاط بی رویه نیست.

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده به نقل از وی مبنی بر این‌که قانون اساسی را عوض خواهد کرد، اظهار داشت: این ادعای واهی توسط رسانه های صهیونیستی و انگلیسی منتشر شده است که البته از اساس درست نیست.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در ادامه افزود: باوجود این‌که اسرائیل و انگلیس یکی از یکی بدتر هستند، ولی شاهد بودیم برخی رسانه های داخلی که از بیت المال هم استفاده می‌کنند، با استناد به این رسانه‌ها، یک خبر دروغ و انحرافی را منتشر کردند که این شرعاً صحیح نیست.

مشایی با تکذیب این خبر منتشر شده، افزود: ما که پیوسته در مظان اتهام و اهانت هستیم؛ دیگر چرا از یک شبکه و رسانه انگلیسی که هدف آن شکاف بین ملت ها است، خبر منتشر می کنید.

مشاور رئیس جمهور خاطر نشان کرد: درحالی که ما به تمام اتهامات پاسخ دادیم، متاسفانه حرف ما به گوش همه نمی رسد.

مشایی در ادامه، با اشاره به سکوت طولانی مدت خود گفت: ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم. ما می دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد افزود: امیدواریم با فضایی که در کشور پیش خواهد آمد، خیلی از مسائل را با مردم در میان بگذاریم و از آنها پنهان نکنیم.

مشاور رئیس جمهور در توضیح این سکوت نیز اظهار داشت: فلسفه سکوت ما این است که ما از طراحی های آنها با خبر بودیم و می دانستیم که آنها قصد دارند تصویری بسیار مشوش و نادرست از ما ارائه کنند تا با برخوردهای بد و نهایاتا حذف ما، راه احمدی نژاد ادامه پیدا نکند.

مشایی تصریح کرد: ما سکوت کردیم و کنار رفتیم تا اصحاب دروغ و فریب و تهمت و کینه بیایند و در این میدان تاخت و تاز کنند؛ ولی در نهایت غبار بر آنها نشست و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در باره احمدی نژاد گفت: ما تحت مدیریت یک فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم؛ احمدی نژاد طلای ۲۴ عیار است.

مهندس مشایی با بیان این‌که ولایت فقیه قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد افزود: من ۱۸ سال داشتم که با امام آشنا شدم و چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد.

مشاور ارشد رئیس جمهور در خاتمه اظهار داشت: ما برای سرمایه گذاری و دوام آمده ایم؛ ما فرصت زایش انقلاب و رویش جمهوری اسلامی هستیم، چراکه آمده ایم بمانیم و به جلو برویم. باید صبر و حوصله کنید؛ وقت بسیار و راه روشن است؛ محکم با هم می رویم. « بهار آمده برای اینکه

***  واكنش رئيس جمهور به احتمال رد صلاحيت مشايي/انتقاد شديد از صداوسيما
رئیس‌جمهور با بیان اینکه صدا و سیما حرکت وسیعی را برای تخریب دولت آغاز کرده است، گفت: بالاخره رابطه ملت و دولت رابطه‌ای مشخص و شفاف است و هیچ کس نمی‌تواند آن را تخریب کند
نيك نيوز:رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی نسبت به عدم احراز صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی واکنش نشان داد.

به گزارش نيك نيوز محمود احمدی‌نژاد در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه توصیه شما به شورای نگهبان چیست، گفت: همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند تا ملت بتوانند انتخاب خود را انجام دهند.

وی همچنین درباره حماسه سیاسی در سال جاری گفت: به نظر من انتخابات یک فرصت همگانی برای هم‌افزایی حرکت ملت است. انتخابات می‌تواند زمینه‌ای برای یک حماسه سیاسی بزرگ در کشور باشد.

احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که چه توصیه ای برای داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دارید گفت: توصیه من تقویت همبستگی ملی، تفاهم و هم افزایی برای پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه این ادبیات انقلاب و ایران است افزود: همه باید کمک کنیم که یک مرتبه بالاتر برویم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه صدا و سیما حرکت وسیعی را برای تخریب دولت آغاز کرده است، گفت: بالاخره رابطه ملت و دولت رابطه‌ای مشخص و شفاف است و هیچ کس نمی‌تواند آن را تخریب کند.

همچنین رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که واکنش شما در صورت عدم احراز صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان چیست؟ گفت: ‌امروز چقدر هوا خوب است و به نظرم یکی از بهترین روزهای بهاری است.


****   واكنش معنادار مشايي به احتمال رد صلاحيتش
وی درباره احتمال عدم احراز صلاحیت خود گفت: این بحث جدیدی نیست و از ماه‌ها پیش مطرح بود، درباره صلاحیت خودم و هر کس دیگر باید بگویم طرح بحث رد صلاحیت‌ها اصالت ندارند و نگاهی منفی در جهت تحقق حماسه سیاسی است.
نيك نيوز: رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد با بیان اینکه طرح بحث رد صلاحیت‌ها اصالت ندارند، اظهار داشت:این نگاه، نگاهی منفی در جهت تحقق حماسه سیاسی است.

به گزارش سرويس سياسي نيك نيوز اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در پایان جلسه هیئت دولت و با بیان اینکه ستاد انتخاباتی ندارند، گفت: آقای شیخ‌الاسلامی، مسئولیت ستاد انتخاباتی مردمی مرا بر عهده دارد.
 
وی افزود: این ستاد از مدت‌ها قبل تشکیل شده بود و هم اکنون نیز برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کند.
 
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد ادامه داد: من اطلاعات ریز از نحوه فعالیت این ستاد ندارم.
 
وی با بیان اینکه‌ همه مردم و مسئولان باید بستر انتخابات پرشور را برای خلق حماسه‌ ملی فراهم کنند، گفت: برخی مطالبی مطرح می‌کنند که سبب ایجاد فتنه و آشوب خواهد شد. برخی حرف‌ها بی‌اساس و برخلاف مصالح ملی است و ما تنها به خلق حماسه فکر می‌کنیم.
 
وی درباره احتمال عدم احراز صلاحیت خود گفت: این بحث جدیدی نیست و از ماه‌ها پیش مطرح بود، درباره صلاحیت خودم و هر کس دیگر باید بگویم طرح بحث رد صلاحیت‌ها اصالت ندارند و  نگاهی منفی در جهت تحقق حماسه سیاسی است.
 
وی ادامه داد: باید در جهت مثبت حرکت کنیم. باید برخلاف منویات دشمنان در داخل و خارج به حماسه فکر کنیم و از حماسه حرف بزنیم.
 
مشایی تصریح کرد:برخی از روی نادانی و جهالت و برخی به خاطر منافع خود صحبت‌هایی می‌کنند که امیدواریم هوشیار شوند و در جهت خلق حماسه‌ای بزرگ در کنار ملت بزرگ ایران گام بردارند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود این انتخابات یک دوقطبی بین وی و هاشمی رفسنجانی است، افزود: من چنین نگاهی به انتخابات ندارم و خیلی حساس نیستم که رقیب من در انتخابات چه کسی است. برای من فرقی ندارد که رقیب من در انتخابات که باشد. من به شکل ایجابی و اثباتی وارد عرصه انتخابات شده‌ام و با نگاه به رقیب وارد این عرصه نشدم.
 
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در پاسخ به این سوال که واکنش شما به عدم احراز صلاحیتتان چیست، اظهار داشت:بارها من جواب این سؤال را داده‌ام. ما باید به تمام مسئولیت‌ها در چارچوب قانون عمل کنیم. پس هر کس که انتقاد و نظری دارد باید از مسیر قانونی پیگیری کند.
 
مشایی در ادامه با اشاره به اینکه ما دوست داریم مردم در صحنه انتخابات فعال باشند، گفت: نگاه ما این است که هر فرد ایرانی در انتخابات یک ستاد باشد و هر خانه‌ای یک ستاد خواهد بود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که در سفرهای استانی به همراه رئیس‌جمهور حضور خواهید داشت، گفت: ممکن است همراه رئیس‌جمهور به سفرهای استانی بروم اما به طور حتم در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم و هر جا قانون مجاز بداند، حرکت خواهیم کرد و برخلاف قانون، حرکتی نخواهیم کرد.
 
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد ادامه داد:البته این قانون به صورت واقعی خواهد بود نه برداشت‌های بقیه از آنان. قانون کاملا صریح و روشن است و ما نیازی نمی‌بینیم از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.
 
مشایی با اشاره به اینکه مردم ما بیدار هستند و سابقه برپایی حماسه را دارند،‌ گفت: ملت ما با آگاهی‌ نسبت به گذشته و شرایط اقتصادی و سیاسی و بین‌المللی با خلق یک حماسه نشان خواهند داد شرایط آینده کشور را فقط مردم تعیین می‌کنند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که شعار انتخاباتی اش چیست، گفت: هنوز شعاری ندارم.
 
رئیس‌ جنبش دبیرخانه عدم تعهد در رابطه با شعار «زنده باد بهار» گفت: این به عنوان شعار انتخاباتی مطرح نشده است و آقای احمدی‌نژاد از دو سال پیش در مجامع بین‌المللی از آن استفاده می‌کردند تا بتوانیم امام و منجی را بر اساس آموزه‌های دینی معرفی کنیم. البته بعد از 22 بهمن عده‌ای با کج‌فهمی نسبت به این مسائل اظهار نظر کردند.
 
مشایی همچنین حضور خود را در انتخابات در راستای حل مشکلات مردم و ارتقاء سطح زندگی ملت ایران در سطح جهانی عنوان کرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4524امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8760این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5682این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988169کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 188 مهمان حاضر
IP شما: 18.116.52.45
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403