Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 21 اردیبهشت 1392 ساعت 11:24 بازدیدها:1692 مرتبه

جواد اطاعت برای ثبت‌نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد .

وی گفت: آمدم تا تحجر را از چهره سیاست بزدایم، آمدم تا سیاست خارجی را از رویکرد غیرعلمی رها بخشم و با کشورهای توسعه یافته تعامل همسویی را برقرار کنم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد. جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

 

اطاعت در سال 1342 در شهرستان داراب متولد شد. او عضو شورای حزب اعتماد ملی است که چند ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 فعالیت خود را با حزب اعتماد ملی قطع کرد و به بنیاد باران پیوست.

وی در اسفند سال گذشته گفته بود که "سید محمد خاتمی شخصا با او تماس گرفته و درخواست کرده است که اطاعت به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان وارد انتخابات ریاست جمهوری شود.

اطاعت در حالی در پنجمین روز ثبت‌نام‌ از داوطلبین انتخابات یازدهم به وزارت کشور مراجعه کرد که طی 4 روز گذشته صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، محمد سعیدی‌کیا، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، سیدمحمد غرضی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی، روح‌الله احمدزاده کرمانی و  شهرام علمداری، محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی، علیرضا علی‌احمدی و محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

 
***  اطاعت در جمع خبرنگاران:
اجماع اصلاح‌طلبان امشب در جلسه شورای راهبردی بررسی می‌شود/ نتیجه را می‌پذیرم .

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در جلسه امشب شورای راهبردی اصلاح‌طلبان موضوع اجماع در این جریان مورد بررسی قرار می‌گیرد .  جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به کاندیداتوری خود در این دوره از انتخابات، گفت: من برای همه ایرانیان آمده‌ام، آمدم تا صنعت را از بحران نجات دهم، آمدم اشتغال و تولید را به ارمغان آورم و با رویکرد اصلاح‌طلبانه دولت خردگرا را تشکیل دهم.

وی گفت: آمدم تا تحجر را از چهره سیاست بزدایم، آمدم تا سیاست خارجی را از رویکرد غیرعلمی رها بخشم و با کشورهای توسعه یافته تعامل همسویی را برقرار کنم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: آمدم تا با توسعه پایدار همه ایرانیان را در قدرت ملی سهیم گردانم و تبعیض سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از چهره ایرانیان بزدایم، آمده‌ام قبیله‌گرایی پایان یابد و آمدم تا از شایسته‌ترین فرزندان ایران استفاده کنم، آمدم تا اجرای قانون اساسی بویژه جمهوریت آن را مورد تاکید قرار دهم.

اطاعت اظهار داشت: از این رو از ملت ایران استمداد می‌طلبم که مرا در این مسیر کمک کنند؛ البته بنده تمام تلاش خود را به کار بستم که بزرگان اصلاحات من‌جمله آقای محمد خاتمی وارد عرصه انتخابات شود، اما از آنجا که با توفیق همراه نبودم، تصمیم گرفتم خودم وارد عرصه انتخابات شوم.

وی افزود: با رویکرد اصلاح‌طلبانه مسائل کشور را به پیش خواهم برد و البته تابع خرد جمعی خواهم بود و نتیجه اجماع اصلاح‌طلبان را نیز می‌پذیرم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از برگزاری نشست خبری خود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بنا دارم در این نشست خبری برنامه‌ها و اهداف خود را تشریح کنم. من در خصوص توسعه ایران برنامه‌هایی را تدوین کردم و همچنین گزارشی از وضعیت فعلی ایران تهیه کردم.

اطاعت در ادامه درخصوص آخرین فعالیت‌های اطرافیان سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: امشب جلسه شورای راهبردی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود و در آن جلسه اجماع کاندیداها در این انتخابات مطرح خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا برای کاندیداتوری خود با مهدی کروبی گفت‌وگو کرده‌اید یا نه، خاطرنشان کرد: وی همچنان در حصر است و هیچ ارتباطی با وی ندارم. اما می‌دانم اگر اصلاح‌[طلبان به نتیجه واحد برسند، موسوی و کروبی هم تمکین خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: اعتماد ملی هیچ منعی برای کاندیداتوری کسی اعلام نکرده است و من هم عضو جریان اصلاحاتم و آزادانه آمده‌ام و فقط اجماع را می‌پذیرم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2648امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2648این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
550543این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19982057کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 54 مهمان حاضر
IP شما: 3.129.22.146
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403