Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
یک سوم کابینه ام را دختران و پسران جوان تشکیل خواهند داد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 20 اردیبهشت 1392 ساعت 13:40 بازدیدها:2184 مرتبه

علیرضا علی احمدی وزیر دولت نهم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. 

سومین وزیر دولت نهم هم به وزارت کشور رفت
علیرضا علی‌احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم، برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. دقایقی قبل علیرضا علی‌احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم، برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

او وزیر آموزش و پرورش در کابینه اول محمود احمدی‌نژاد بود که مدرک دکترای خود را در مدیریت تولید از دانشگاه تربیت مدرس و مدرک کارشناسی‌ارشد را در زمینه مهندسی صنایع از همان دانشگاه و همچنین مدرک کارشناسی را در زمینه مهندسی متالورژی از دانشگاه علم و صنعت ایران کسب کرد.

 

علی‌احمدی در حالی در چهارمین روز ثبت‌نام‌ از داوطلبین انتخابات یازدهم به وزارت کشور مراجعه کرد که طی 3 روز گذشته صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، محمد سعیدی‌کیا، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، سیدمحمد غرضی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی، روح‌الله احمدزاده کرمانی و  شهرام علمداری، ثبت‌نام خود در انتخابات یازدهم را قطعی کرده بودند. امروز و در روز چهارم، پیش از او، محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل و علیرضا زاکانی با ورود به ستاد انتخابات، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند.

علی‌احمدی پس از کامران باقری لنکرانی و محمد سعیدی‌کیا، سومین وزیر دولت نهم است که در انتخابات یازدهم ثبت‌نام کرده است.

 
علی‌احمدی در نشست خبری:
یک سوم کابینه‌ام را دختران و پسران نسل بعد از انقلاب تشکیل می‌دهند
وزیر آموزش و پرورش دولت نهم گفت: یک سوم از اعضای کابینه‌ام را دختران و پسران بعد از پیروزی انقلاب تشکیل خواهند داد. علیرضا علی‌احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم، پس از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با رسانه‌ها با تاکید بر اینکه به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم و به صورت مستقل د‌ر انتخابات شرکت کرده‌ام، گفت: بنده اصولگرا هستم و از آنجایی که رهبر انقلاب فرمودند که دولت آینده نقاط مثبت دولت فعلی را داشته باشد و نقاط منفی را نداشته باشد، در صحنه حضور پیدا کرده‌ام.

وی افزود: برنامه دراز مدت و کوتاه مدت اقتصادی دارم که در برنامه‌های کوتاه‌مدت سعی می‌کنم تورم به وجود آمده را مهار کنم و برای جوانان شغلی مناسب دست و پا کنم.

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم  شعار انتخابی خود را "پیشرفت در تراز ملت خوب ما" عنوان کرد و گفت: رنگ انتخابی‌ام رنگ همدلی و افتخار زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران است.

علی‌احمدی گفت: یک سوم از اعضای کابینه من را دختران و پسران نسل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل خواهد داد و در کنار آن از افراد باتجربه و با سابقه بهره خواهم برد.

وی با بیان اینکه در آینده برنامه‌های طراحی شده خود را ارائه خواهم کرد، گفت: امیدوارم در وقت باقیمانده تا انتخابات فرصت معرفی برنامه‌هایم را داشته باشم.

علی‌احمدی با بیان اینکه شورای نگهبان هر تصمیمی که در قبال من بگیرد، به آن  احترام خواهم گذاشت، گفت: من تصمیمات شورای نگهبان را قانونی و مبتنی بر عدالت می‌دانم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده ماهنامه و هفته‌نامه‌های مختلفی را راه‌اندازی کردم و هم اکنون مجوز تاسیس خبرگزاری را نیز دارم که به دلیل نبود امکانات موفق به این کار نشدم.

 

نظرات  

 
0 #1 بابك 21 اردیبهشت 1392 ساعت 07:15
در زماني كه وزير بودي چه گلي بر سرملت زدي
نقل قول
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2649امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2649این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
550544این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19982058کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 53 مهمان حاضر
IP شما: 3.129.22.146
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403